суббота, 10 мая 2014 г.

Набір в ДК штампувальні.

Привіт, любі читачі та гості мого блогу!

От скажіть, чи бувало у вас так, що ви зовсім не планували чогось робити, а потім отак одразу взяли й зробили?
У мене таке буває ну дуже рідко. Зазвичай, я довго обмірковую кожен свій вчинок, три рази передумаю. Але сьогодні.. Щось мене як підбочинь торкнуло, навіть на українську перейшла))

А все тому, що я сьогодні побачила, що чудовий український виробник товаріі для скрапу “Lesia Zgharda” оголосив набір в Дизайн Команду. Ну як оголосив, власне він всже завершується, а я тільки сьогодні побачила. Тому я тут, швидесенько наздоганяю поїзд.



Але досить лірики, час показувати свої роботи. Всі, хто мене читає знає, що я люблю робити роботі в дуже різних техніках, і останнім часом дуже мені подобаеться шити ляльок та робити топіарії. А ось із скрапа дуже полюбляю альтер роботи - дуже я люблю, щоб було не тільки гарно, а й функціонально. Якщо вам цікаво та є хвилинка по ссилках ви можете розглянути все поближче. А ще останнім часом полюбила я пости казкові писати, але то вже інша історія...



Листівка-підставка для паперу "Фея лилового сада"




Та, на останок, Чарівна паличка, і нехай вона текстильна, штампи на ній також є
І нехай усі побажання здійсняться...

Побажайте мені удачі. 

Дякую всім, хто заглянув до мене та дочитав цей пост))

Всего вам Найкращого.
З поагою, ваша Ірина Зеленска.



4 комментария:

  1. Дякуємо за участь у відборі та можливість побачити чудові роботи! Успіхів!

    ОтветитьУдалить
  2. Ириш удачи!!!!!!!!!!!!!!!!!!!работы правда шикарные!!!

    ОтветитьУдалить

Не стесняйтесь критиковать! Конструктивная критика помогает мне расти!